Asteria's Magisch Kleurenpalet

zondag 10 juli 2022

Colour your Magic


Kleuren zijn mooi, interessant en betekenisvol. Zij hebben een eigen taal.

Ik ben magisch spiritueel coach, Crone, erf heks, druïdess en kleurenwijzeres.

En heb vakken zoals kleurenpsychologie en imagoconsultant geleerd, dus hoe je het beste kunt kleden vooral in je persoonlijke seizoen kleuren. Dat is leuk en ook best nuttig om te weten voor je persoonlijke ontwikkeling en om te begrijpen via jouw voorkeur en gebruik van kleuren, wat je bezighoudt.

Zelf koop ik nooit de laatste modekleuren zoals grote modehuizen en Pantone voor een najaar hebben bepaald. De natuur, de planten en dierenwereld lezen ook niet over de laatste modekleuren en werken zeker met hun eigen kleurentaal.

Ik draag wat ik voel dat ik op het moment nodig heb en vind het leuk om hierin in mijn praktijk en kleurencursussen mensen breed te adviseren.

In mijn praktijk, waar ik de lessen individueel geef, word je persoonlijk getraind in je intuïtieve ontwikkeling. Dit doe ik in heksenlessen, kaartlegmediumschap en kleurenopleidingen.

Liever geen opleiding, dan is er een regenboogpakket, een magisch kleurrijk consult waarin je al veel over jezelf komt te weten.

In deze blog lees je af en toe over mijn kleurgebruik om jou te inspireren..